مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه .

مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه

راه های ازدواج موفق

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|۵٫۰
۰۱
راه های ازدواج موفق ممکن است پیچیده بنظر برسد اما اگر از جزئیات آن و نحوه بکار گیری در زندگی آگاه باشید نه تنها پیچیده و سخت نیست بلکه به سادگی تغییرات مثبت شگفت انگیزی در زندگی مشترک ایجاد می کند .براساس تحقیقات و نظر روانشناسان  راه های ازدواج موفق به عوامل زیادی بستگی دارد . براساس این تحقیقات با انجام آزمایشات و تست های روانشناسی بر روی زوج های زیادی به این نتیجه رسیده اند که عواملی مانند اختلاف سن ، تفاوت های فرهنگی و مالی و اعقاید و مذهب می تواند در داشتن یک ازدواج موفق موثر باشد . راه های ازدواج موفق همانند شاه کلیدی است که همه ی در های بسته به واسطه آن باز می شود درنتیجه با استفاده از راه های ازدواج موفق به زندگی ایده آلتان دست پیدا می کنید .
بیشتر بخوانید: اهمیت سن در ازدواج موفق
راه های ازدواج موفق و سالم
راه های ازدواج موفق و سالم شما را در داشتن یک زندگی شاد و موفق کمک می کند . برای داشتن یک ازدواج موفق لازم است ابتدا انتخاب درستی از کسی که قرار است سال ها شریک و همراهتان باشد داشته باشید . برای اطمینان از انتخابتان لازم است ابتدا زمینه لازم برای انتخابتان را فراهم کنید . یکی از پیش نیاز های مهم برای انتخاب همسر این است که ابتدا شرایط خود و خواسته هایتان را بسنجید و در حقیقت نگاه واقع بینانه ای به خود و زندگیتان داشته باشید سپس به سراغ مراحل بعدی بروید . در مرحله بعدی لازم است لیستی از معیارهای ازدواج تهیه کنید و مشخص کنید کدام یک از ملاک ها برایتان الویت دارد درنتیجه هنگام آشنایی با فردی که قرار است همسرآینده تان شود او را با لیستتان مقایسه کنید.
همانطور که می دانید راه های ازدواج موفق و سالم شما را از سردرگمی و ترس از انتخاب در می آورد و راه را پیش رویتان قرار می دهد . راه های ازدواج موفق و سالم را می توانید توسط راهنمایی از مشاوره قبل از ازدواج نیز بدست بیاورید و به کمک او از انتخابتان مطمئن تر شوید .
بیشتر بخوانید: موفقیت در ازدواج
مهارت ها و راه های ازدواج موفق
مهارت ها و راه های ازدواج موفق تنها برای قبل از ازدواج نیست و در بسیاری از موارد راه میانبری برای بهبود بخشیدن به زندگی کسانی است که سال هاست زندگی مشترک را آغاز کرده اند . با بکارگیری مهارت ها و راه های ازدواج موفق سعی کنید به زندگی که دچار روزمرگی شده است انرژی تازه ای بدهید و همه چیز را از نو پایه گذاری کنید .
گذشته را فراموش کنید به دنبال اصلاح اخلاق و رفتار های خود باشید سپس از همسرتان بخواهید در فرصتی مناسب با شما صحبت کند و با هم مشکلات را برطرف کنید قبل از آنکه شروع به گله و شکایت از هم دیگر کنید لیستی از ویژگی های مثبت همسرتان را تهیه کنید . سپس بزرگ ترین عیب همسرتان را با او درمیان بگذارید و از او بخواهید که برای بهبود زندگیتان در برطرف کردن آن رفتار یا عادت سعی کند . قطعا شاهد بهبود روز به روز شرایط زندگیتان خواهید بود . و در آخر اگر مشکل در این مرحله نیز قابل حل نبود بهتر است آن را با یک مشاوره ازدواج درمیان بگذارید تا با تجربه و تخصص به کمک شما بیاید در این مرحله حتی می توانید به راحتی با مشاوران تلفنی در ارتباط باشید و رفتار های خود و همسرتان را مدیریت کنید .
بیشتر بخوانید: عوامل ازدواج ناموفق
مهمترین راه های ازدواج موفق
مهمترین راه های ازدواج موفق تطابق خواسته ها و معیارهای ازدواج با همسر است . از دیگر نکات مهم و اساسی که در زندگی مشترک بسیار ضروری است گذشت است . گاهی لازم است در برخی موارد از خود فداکاری و گذشت نشان دهید و خواسته ی همسرتان را نیز در نظر بگیرید قطعا بعد از گذشت چند وقت در موضوعات دیگر شما شاهد گذشت همسرتان خواهید بود و به این ترتیب هیچگاه دچار مشکلات بزرگ تر نمی شوید چرا که همواره هردو به دنبال فراهم کردن آرامش یکدیگر هستید .
بیشتر بخوانید:نشانه‌ های مردانی که قصد ازدواج دارند چیست ؟
بهترین راه های ازدواج موفق
بهترین راه های ازدواج موفق توسط تحقیقات روانشناسان معتبر تعیین شده است اما با توجه به شرایط خاص زندگی هر فرد نسبت به فرد دیگر همواره بهترین مشاور هر کس در زندگی خود اوست تنها در برخی موارد به دلیل پیچیدگی و یا استرس ها و فشارهای روانی ممکن است به تنهایی قادر به تصمیم گیری درست نباشیم در این صورت راهنمایی از یک عامل سوم معتبر و آگاه بسیار مفید است که مشاوره های ازدواج و خانواده  برای همین امر آماده خدمت رسانی هستند .
بیشتر بخوانید: نشانه‌ های مردانی که قصد ازدواج ندارند چیست ؟
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده خدمات متنوعی را در زمینه ازدواج موفق آنلاین به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع : ۱۱ Ways To Make Your Long-Term Marriage Happier
 برای مشاوره در زمینه راه های ازدواج موفق
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از سراسر کشور
با 09353000102 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره خیانت و ازدواج و کودک و افسردگی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۹:۵۲ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)