مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه .

مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه

خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|میانگین ۵ رای از تعداد ۱
مرد ایده آل برای ازدواج
مرد ایده آل برای ازدواج از نظر یک دختر خوش هیکل ، خوش سیما و خوش صداست . مرد ایده آل برای ازدواج از نظر یک دختر خوش لباس ، خوش برخورد و خوش مشرب است . مرد ایده آل برای ازدواج از نظر او مردیست خوش اخلاق ، خوش گردش و خوش فکر است . مردایده آل برای ازدواج تمیز و مرتب و مودب است . او مدیر ، مقتدر و مصمم است . او تمییز است و همیشه بوی بهترین عطر روز را میدهد . با نواختن یک ساز آشناست و خود میخواند . او به یک هنر مسلط است و خوب ورزش میکند . چست وچالاک است . غر نمیزند وهمیشه حرفی برای گفتن دارد . خوب گوش میکند و در مقابل حرف های همسرش واکنش نشان میدهد . مرد ایده آل برای ازدواج کسی است که وقتی او حوصله اش سر برود او را میخنداند .
مرد ایده آل برای ازدواج خوب میداند برای تفریح همسرش را کجا ببرد . او خوب بلد است رمانتیک حرف بزند و لحظات شاعرانه و عاشقانه درست کند . روز تولد همسر ، سالروز ازدواج و روز زن و غیره را خوب بلد است . خوب میداند با خانواده همسرش چگونه برخورد کند . به همسرش در کنار خانواده خودش اهمیت بدهد . نزد دوستان و دیگران با همسرش خیلی خوب صحبت کند چنانکه ناخوداگاه همه بگویند : وای چه زوج خوشبختی . اما دختر خوبی که منتظر هستی این مرد با اسب سپید به خواستگاریت بیاید بدان این مرد احتمالا قبل از تو تمرین خیلی زیادی برای بدست آوردن دل دختران داشته است . بعد جلو آینه بایست و با خود بیاندیش من چقدر درکنارش برازنده او هستم ؟ اصولا همینطور که هیچ دختری تمام ویژگی های یک زن ایده آل را ندارد مرد نیز چنین است .
بیشتر بخوانید:ویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنان
خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج
خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج برای هر دختری متفاوت است . وقتی از فانتزی های یک دختر فاصله میگیریم و به واقعیت نزدیک میشویم سخت گیری های ما کمی تسهیل میابد . دختر باید کنار همسرش احساس امنیت کند . باید برازنده او باشد . پس خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج با مرد رویاها زمین تا آسمان تفاوت دارد . خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج در نظر یک دختر ابتدا وفادار بودن و خیانت نکردن به اوست . خلق وخو برایش مهم است . احساس مسئولیت و کاری بودن برای تامین مخارج زندگی در خانواده های ایرانی یک اصل است . در خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج خانواده دوست بودن مهم است . اینکه هم و غم مرد خانواده باشد اهمیت دارد . تلاش برای معاش و فراهم کردن وسایل آسایش خانواده خیلی مهم است .
یک زن دوست دارد به مردش افتخار کند و همین کافیست تا بخواهد مردش عیب و نقص رفتاری کمتری داشته باشد . یک دختر دوست دارد پس از ازدواج با دوستانش معاشرت کند . او دوست دارد به همسرش و زندگیش افتخار کند . وقتی دوستان یا اقوام در کنار آنهاست دوست دارد همسرش درعین حال که خوش برخورد است حد و حدود معاشرت و مراوده را بداند . شوخی های بیش از اندازه و صمیمیت زیاد باعث رنجش خاطر همسر میشود . او همسرش را با وقار و فاخر و در عین خوش مشرب میخواهد . او دوست ندارد دوستان ونزدیکان از همسر او به عنوان مردی عیاش و تنوع طلب یاد کنند . یک دختر در مورد زندگی و همسرش به نظر دیگران اهمیت زیادی میدهد . یک دختر مقتدر و مدیر شاید افکار دیگران را در زندگی دخالت ندهد اما از فکر بد آنها احساساتش رنجیده میشود .
بیشتر بخوانید:برای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟
ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج
ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج در پی یک سری خصوصیات بروز میکند . ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج بسیار متنوع است . نمیتوان چند ویژگی را عنوان کرد و به عنوان الگو به یک مرد داد . از ویژگی های یک مرد ایده آل برای ازدواج این است که در هر شرایط برخورد مناسب را ازخود بروز میدهد . هنگامی که لازم است خشم میگیرد و در وقت مناسب شاد و خندان برخورد میکند . او هرکس را درجایگاه خود نگه داشته و احترام میگذارد . نقش همسر و خانواده را جابجا نمیکند . هیچکدام را بر دیگری ترجیح نمیدهد . ضمن اینکه هیچکدام را با رفتار و حرف هایش برای رقابت نابجا با هم آنتریک نمیکند . برخی مردان با به رخ کشیدن یا الگو قرار دادن خانواده ، همسرشان را به رقابت دعوت میکنند : « مادرم آشپزیش خوبه تو بلد نیستی هنوز … خواهرم خیلی تمیزه … تو هم یاد میگیری … »
برخی کلمات شاید با مهربانی ادا شوند اما دعوت به یک رقابت ناسالم هستند . مشاوره خانواده در این باره میتواند کمک خوبی برای چاره کار باشد . مشاوره خانواده و روانشناسی با توجه به خلق و خوی همسر و خانواده تان میتواند شما را در جهت بهبود روابط یاری کند .
بیشتر بخوانید:نحوه درست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی
راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج
راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج زیاد است . اما بستگی دارد شما چه مردی را می پسندید . اگر شما دوست دارید مردی اقتصادی داشته باشید لازم نیست دست و دل بازی مرد را بسنجید . اگر میخواهید مردتان خیانتکار نباشد باید میزان وفاداری او را بسنجید . یکی از راه های شناخت مرد ایده آل برای ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج است . شما با مشاوره ازدواج و به کمک مشاور میتوانید اورا بسنجید . مشاور از شما در مورد ایده آل هایتان خواهد پرسید و شما لازم است با مشاور صادق باشید . سپس با همسر آینده تان صحبت خواهد کرد و او را به چالش خواهد کشاند . او با این گفتگوها به شما خواهد گفت همسر آینده شما تا چه حد به ایده آل هایتان نزدیک است . برای شناخت همسر حتما لازم است مدتی با او در ارتباط باشید .
آشنایی قبل از ازدواج کمک زیادی به شناخت طرفین میکند . در این آشنایی هریک بطور عملی و ملموس میتواند همسر آینده خود را مورد کاوش قرار دهد . بهترین راه شناخت در معرض عمل قرار دادن طرفین است . با این رفت و آمد و نشست و برخاست میتوان همدیگر را معیار زد . چون هر کس سلیقه و خواست خود را دارد . هیچگاه دیگری به او نمیتواند بگوید فلانی مناسب تو هست یا نیست . از این رو وقتی دو طرف در میدان عمل و زندگی قرار میگیرند به عینه با رفتار هم آشنا میشوند . خصوصیات فردی و اجتماعی یکدیگر را محک میزنند .
بیشتر بخوانید:سن ازدواج پسر و معیارهای آن چیست ؟
مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج
مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج نیز در نظر هر کس متفاوت است . برخی مرد خراج و دست و دلباز دوست دارند . برخی مردی مقتصد میخواهند . برخی به زیبایی اهمیت میدهند برخی دیگر اعتقاد دارند مرد زیبا از آن دیگریست و روزی به دام خواهد افتاد . برخی به کاری بودن مرد اهمیت میدهند برخی به درجه و مقام . بعضی مدرک تحصیلی برایشان معیار است و برخی دیگر داشتن مال و منال . مشخصات مرد ایده آل برای ازدواج را باید با معیار خواسته های همسر سنجید .
اما مشخصه ای که همه دوست دارند نجابت و پاکی مرد است . وفادار بودن و تلاش برای زندگی معیار همه است . دوست داشتن همسر و بچه ها برای همه دلنشین است . همه آرزو دارند مرد زندگیشان آنچه از دستش بر می آید برای زندگیش انجام دهد . چه مادی و چه معنوی . همه آرزو دارند مردشان به نیازهای همسرشان توجه داشته باشند . همه میخواهند همسرشان قدر محبت ها و نیکی های بانوی خانه را بداند . همه دوست دارند درکنار همسرشان محیطی آرام داشته باشند . با درک متقابل بتوانند فرزندانشان را در خانواده بزرگ کنند . فرزندانشان پرورش بیابند و به آرزوهایشان برسند .
بیشتر بخوانید:فلسفه ازدواج چیست ؟
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره آنلاین قبل از ازدواج به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع : ۸ Great Qualities of a Good Man to Marry – En******elations
 برای مشاوره در زمینه خصوصیات یک مرد ایده آل برای ازدواج
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072025 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۵:۴۹ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)