مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه .

مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه

بهترین دکتر مشاوره خانواده

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|میانگین ۵ رای از تعداد ۱
دکتر مشاوره خانواده
دکتر مشاوره خانواده میتواند برای حل مشکلات جدی خانواده مفید باشد . توجه داشته باشید دکتر روانشناس با مشاور تفاوت دارد و روانپزشک با هردو اینها فرق میکند . دکتر مشاور خانواده میتواند در شناخت اختلالات رفتاری کمک مهم  و موثری باشد . حال آنکه مشاور میتواند در تصمیم گیری ها به شما مشاوره دهد . در واقع کسی که مشکلی دارد ابتدا به مشاور مراجعه میکند . اگر شخص نیاز به کمک های موثرتری داشته باشد اورا به یک روانشناس معرفی میکنند . اگر این بیمار نیاز به درمان دارویی داشته باشد باید یک روانپزشک اورا ببیند .
یک دکتر مشاور خانواده میتواند تشخیص دهد که درمان باید دارویی باشد یا روحی و یا اصلا بیماری در کار نیست ومراجعه کننده نیاز به یک مشاوره دارد . دکتر روانشناس راهکارهایی برای درمان اختلال های رفتاری و یا ذهنی به شما ارایه میدهد . مشاور در تصمیم گیری هایی مانند ازدواج به شما مشاوره خواهد داد و یک روانپزشک در درمان بیماری های روح و روانی به شما کمک خواهد کرد . یک دکتر مشاور خانواده مشکلات هر یک از اعضای خانواده را بررسی میکند . سپس دست یافته هایش را جمع بندی میکند . بعد نوبت درمان میرسد . دکتر مشاور خانواده در صورت تشخیص بیماری شما را برای درمان به روانپزشک ارجاع خواهد داد . اولین و مهمترین مرحله درمان تشخیص درست است . دکتر مشاور خانواده اگر درست و به موقع تشخیص دهد بهترین کمک را کرده است .
بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره رایگان خانواده
دکتر مشاوره خانواده خوب
دکتر مشاور خانواده خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ دکتر مشاوره خانواده خوب باید صبر و حوصله داشته باشد . به دقت به حرفهای مراجعه کننده گوش بسپارد . دکتر مشاوره خانواده خوب هنگام صحبت با بیمار برایش وقت میگذارد . باحواس جمع . همانقدر که خوب گوش میکند قدرت تشخیص خوبی داشته و بخوبی هم میتواند با بیمار حرف بزند . دکتر مشاوره خانواده خوب باید به بیمار خود اعتماد ببخشد . بیمار باید آنقدر اعتماد داشته باشد که بتواند رازهای سر به مهرش را نزد درمانگرش بیان کند . دکتر مشاور خوب باید در حیطه کاری خود کار کند . اگر بیمارش نیاز به درمان دارویی دارد بیمارش رامطلع کند  . به راحتی باید به او بگوید درمان شما به حوزه کاری من مرتبط نیست شما باید به روانپزشک مراجعه کنید . در این مرحله درمانگر باید به بیمارش حس اطمینان و امنیت ببخشد .
درمان شونده با سخنان مشاور یا دکترش نباید دچار هراس و ترس شود . دکتر مشاوره خانواده خوب باید به بیمارشاطلاع رسانی کند  . در مواردی که دچار تردید و شک میباشد به بیمار اطلاع رسانی غلط نکند . مثلا اگر احتمال میدهد کودک خانواده مبتلا به شیزوفرنی است اما مطمن نیست نباید بیان کند . ارجاع به روانپزشک باید درنهایت دقت و آرامش انجام شود . روانشناس یا مشاور باید طوری با بیمارش حرف بزند که اعتماد بیمارش را جلب نماید . باید به او امید ببخشد .
بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان
بهترین دکتر مشاوره خانواده
بهترین دکتر مشاور خانواده دکتری است که برای هر یک از بیمارانش پرونده تشکیل بدهد و آنها را نگه دارد . بهترین دکتر مشاور خانواده در انتخاب پرسنل دفتر خود دقت میکند و به آنها آموزش میدهد که در حفظ اسرار مراجعان دقت کافی داشته باشند . دکتر مشاور خوب برای تشخیص درست و ریشه یابی اختلالات با تمام افراد خانواده در ارتباط است . تحقیقات و بررسی هایش را در تمام خانواده بسط میدهد . یک روانشناس خوب با برخورد خوب وصمیمانه به مراجعه کننده خود اطمینان میبخشد . سخنان او نرم و همراه با ملاطفت است .
بهترین دکتر مشاورخانواده به بهبودی بیمار خود امیدوار است . او این امید را به بیمار انتقال میدهد . او ایمان دارد که بعد از تشخیص درست گام بعدی امیدوار بودن و امید دادن به بیمار است . شاید بگویید اگر بیماری درمان ندارد امید واهی دادن به او بیخود است .  اما بیماریهای روحی و روانی بدون استرس و هیجان کاذب بهبود میابند امید حرف اول را میزند . شاید برخی بیماریها مطلقا خوب نشوند اما بهبود میابند . در دنیای امروز علم روبه پیشرفت برق آسا است و خوشبختانه علم از طریق فن آوری در اختیار تمام مردم قرار میگیرد . این سرعت پیشرفت علم و سرعت درانتقالل ، آدمی را به بهبود خوشبین میکند . چه بسا بیماریهایی که تا دیروز غیر قابل درمان بودند اما امروزه میتوان به بهبود آن امیدوار بود .
بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده آنلاین
دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه
دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه مانند هر دکتر خوب میداند که عقاید فردی خود را وارد مشاوره ننماید . مثلا اگر یک دکتر علاقه خاصی به نژاد خاصی دارد اگر مراجعه کننده از آن نژاد نیست نباید معادلات قضاوتش برهم بریزد . دکتر مشاوره خانواده مرکز مشاوره آویژه امین گفتار و رازهای سر به مهر شماست . او میداند که یک دکتر باید قابل اعتماد باشد . مثلا اگر دریک جلسه یا میزگرد آنلاین خانواده شرکت کرد رازها را برملا نمیکند . روانشناس مرکز مشاوره آویژه با شما درمورد خاصی که برای آن مراجعه کرده اید صحبت میکند . او به وقت شما احترام میگذارد . تمام مدت مشاوره وقت شما را با تماسهای تلفنی و غیره هدر نمیدهد . او به دقت و با حوصله حرفهای شما را گوش میکند . بهترین و سریعترین راهکارهای درمان را توصیه میکند .
علم او به روز است پس میتوانید با خیال راحت از آخرین درمان برای بیماری خود استفاده کنید . او از مدیریت سلفی برخوردار است . یعنی میتواند وقت شما را مدیریت کند و از وقت شما برای کارهای شخصی استفاده نکند . او به محض اینکه حرفهای شما را شنید شما را در رسته های بیماری قرار میدهد . او شما را با آسیبهای درونیتان آشنا میکند . هر قوم ونژادی که باشید باهر دین و مذهب به عقاید شما احترام میگذارد . هدفهای درمانی او مشخص است  و راهکارهای درمان را به شما میگوید . او هیچگاه به شما نمیگوید این کار را انجام بده یا نده . او شمارا با مشکلات و عیوب وهمینطور فواید رفتارها آشنا میکند . او اجازه میدهد خود شما به رفتار و راهکار مناسب برسید . این روش متداول مرکز مشاوره آویژه است .
بیشتر بخوانید:مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
دکتر مشاوره خانواده آویژه
دکتر مشاور خانواده آویژه با کمک علوم و فن آوری نوین شما را راهنمایی میکند . او با برخورد مناسب و خوب مشوق شما برای پیمودن راه درمان خواهد شد . دکتر مشاوره خانواده آویژه در صورت لزوم با خانواده شما همفکری خواهد کرد . سوال میکند واز پاسخ برای تصمیمگیری و درمان شما بهره میبرد .  چرا که ممکن است راه درمان ارتباط مستقیم با رفتار خانواده شما داشته باشد . او با توجیه و توضیح مشکل یا آسیب آنها را قانع خواهد کرد برای بهبود بیماری همراه شما باشند . او همکاری افراد خانواده را جلب خواهد کرد . دکتر مشاوره خانواده آویژه هدفهای درمانی مشترکی برای شما و خانواده ارایه خواهد داد . اگر مشکل شما در ارتباط با همسرتان باشد مشاوره زناشویی وزندگی مشترک خواهد داد . اگر این مشکل درارتباط با سایر افراد خانواده باشد شما نیاز به مشاوره خانواده دارید .
شما با مراجعه به مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه میتوانید به خود کمک کنید . کسی که به خود کمک میکند درواقع دارد به خانواده کمک میکند . اگر یکی از افراد خانواده درگیری ذهنی و روانی داشته باشد در واقع همه افرادخانواده استرس دارند . آرامش خانواده در گرو آرامش تمام افراد خانواده است . کسی میتواند ادعا کند برای آرامش تک تک افراد خانواده تلاش میکند که برای آرامش خود اقدام کند . احترام به خود احترام به همه است . دوست داشتن خود مساوی با دوست داشتن تمام افراد خانواده میباشد . کسی که سلامت روحی و جسمی خود اهمیت نمیدهد نباید توقع داشته باشد دیگران اهمیت بدهند . کسی که به خود احترام نمیگذارد نباید از دیگران توقع احترام گذاشتن داشته باشد .
بیشتر بخوانید:کانال مشاوره روانشناسی خانواده
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع: How to Find the Best Primary Care Doctor | Patient Advice | …
 برای مشاوره در زمینه بهترین دکتر مشاوره خانواده
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072025 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۷:۴۳ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)