مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه .

مشاوره روانشناسی ناخودآگاه آویژه

نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|میانگین ۵ رای از تعداد ۱
نشانه های خیانت مردان (the signs of betrayal of man’s)
نشانه های خیانت مردان  از جمله بحث های مهم در بررسی بروز خیانت زناشویی از جانب مردان است . شناختن نشانه های خیانت مردان قطعا مهارتی را لازم دارد که فرد به خودی خود به صورت ذاتی نمیتواند آن را در خود داشته باشد . از طرفی آشنا بودن با نشانه های خیانت مردان توسط زنان میتواند رابطه زناشویی را که گاهی سالها برای آن زمان گذاشته شده و زحمت کشیده شده است را از گزند آسیب ها حفظ کند . نشانه های خیانت مردان از طرق مشاوران نیز میتواند به افراد آموزش داده شود . یک مشاور و روانشناس به صورت علمی برای یادگیری  نشانه های خیانت مردان وقت و هزینه صرف کرده است . بنابراین میتواند گزینه مناسبی برای انتقال این اطلاعات به افراد باشد . در ادامه بیشتر راجع به نشانه های خیانت زنان صحبت خواهیم کرد .
بیشتر بخوانید: راه های تشخیص خیانت زن به شوهر
نشانه های خیانت مردان به همسرانشان
نشانه های خیانت مردان به همسرانشان میتواند بسیار گسترده ، متفاوت و متنوع باشد . دلیل تنوع این نشانه ها این است که خیانت در مردان و زنان میتواند بنا به تفاوت در فرهنگ ، منطقه محل زندگی ، قوانین و…. متغیر باشد . شناختن نشانه های خیانت مردان به همسرانشان میتواند از طرق مختلف حاصل شود . یکی از راه‌های آموزش و کسب نکات در مورد نشانه های خیانت مردان به همسرانشان استفاده از کتب و جزوات آموزشی در این مورد است . امروزه ما شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه در حوزه نویسندگی هستیم . شرکت در کارگاه های آموزشی و سمینارهایی با این موضوع نیز میتواند به خانمها در شناختن و تشخیص صحیح و به موقع نشانه های خیانت مردان به همسرانشان کمک شایانی بکند . فقط خانمها توجه داشته باشند که از اعتبار این کارگاه ها قبل از شرکت اطمینان حاصل کنند .
بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت شوهر
نشانه های خیانت مردان به زنان 
نشانه های خیانت مردان به زنان  همیشه از دغدغه های اصلی زنانی است که زندگی در زمانه حال را به خوبی درک کرده اند . آنها به خوبی میدانند که امروزه به دلیل تغییرات و تفاوت هایی که جامع بخاطر ورود به دنیای جدید داشته است باید بیشتر مراقب ابعاد مختلف زندگی زناشویی خود بود . آنها از این موضوع به خوبی مطلع هستند که امروزه مثل قدیم فقط مردانی که ذاتا بی اخلاق و هرزه هستند دچار و گرفتار خیانت نمی شوند . گاهی مردانی که سالها نجیب و و وفادار نسبت به خانواده زندگی کرده اند بخاطر یک لغزش و بی توجهی ساده مرتکب خیانت میشوند . از این رو به دنبال یاد گیری نشانه های خیانت مردان به زنان هستند تا در مواقع ضروری آماده برخورد با این موضوع باشند . در ادامه به توضیح و معرفی برخی از نشانه های خیانت مردان به زنان اشاره میکنیم .
بیشتر بخوانید: مشاوره خیانت
نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟
نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟ این سوالی است که خیلی از بانوانی که مشاوره خانواده و روانشناسی را برای کمک به مشکلات زناشویی خود انتخاب میکنند در زمان مشاوره خیانت از روانشناسان میپرسند . اگر شما نیز این سوال را در ذهن خود دارید که نشانه های خیانت مردان به زنان چیست پیشنهاد میکنیم که به موارد زیر توجه کنید .
مردان به صورت ذاتی باید حرص و ولع زیادی در رابطه جنسی با همسر خود داشته باشند . اگر میل جنسی شوهرتان به شما کم شده بدون آنکه مشکلی از لحاظ جسمی و روحی داشته باشد میتواند برای شما هشدار باشد .
دلسردی نسبت به زندگی زناشویی و تلاش در حد رفع تکلیف
بی تفاوتی و کم توجهی نسبت به همسر .
مکالمات و روابط مشکوکی که تلاش میکند از شما مخفی بماند .
مقایسه کردن دائمی شما با زنان دیگر به طوری که خیلی رک و زننده و به منظور تحقیر کردن شما باشد .
نشانه های خیانت مردان در دوران نامزدی
نشانه های خیانت مردان در دوران نامزدی نیز از مسائلی است که امروزه زیاد به چشم میخورد . دوران نامزدی معمولا برای ما یادآور روز های خوب و عاشقانه و پرانرژی و پر از محبت قلمداد میشود . ولی گاهی نیز اتفاقی مانند خیانت در این دوران مارا غافلگیر میکند . همانطور که گفته شد خیانت هیچ‌وقت بدون دلیل اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه اتفاقی را به عنوان دلیل برای آن پیدا کنیم . نشانه های خیانت مردان در دوران نامزدی عبارتند از:
عدم تمایل به گذراندن وقت با یکدیگر از سمت مرد . معمولا دو نفر در دوران نامزدی تمایل زیادی به باهم بودن دارند .
عدم تلاش در نزدیک تر شدن و گرم شدن رابطه از سمت آقا
رفتار های مشکوک و دور از چشم زن مثل ارتباط های پنهانی با تلفن .
بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت زناشویی چیست ؟
مشاوره در مورد خیانت همسر(counseling about betrayal of man’s)
مشاوره در مورد خیانت همسر باید حتما توسط یک روانشناس حاذق انجام شود تا اتفاقات خوبی در روند تصمیم گیری افراد اتفاق بیفتد . یک مشاور سال‌های زیادی از عمر خود را صرف هزینه برای یادگیری در حوزه فعالیت خود کرده است . بنابراین بهترین و صالح ترین فرد برای راهنمایی افراد در مورد شناخت نشانه های خیانت همسر و تشخیص در این مورد روانشناس است . گاهی دیده میشود که زنانی که حدس می زنند به آنها خیانت شده با این تفکر که بزرگتر ها میتوانند مشکلات این چنینی آنها را حل کنند موضوع را با خانواده های خود درمیان میگذارند . خب در اکثر مواقع نیز این مطرح کردن بیشتر به بد تر شدن اوضاع کمک می کند . این به دلیل احساساتی برخورد کردن خانواده ها با این موضوع میباشد .
بیشتر بخوانید: بهترین راه برخورد با خیانت به شوهر چیست ؟
نکاتی که در مشاوره خیانت همسر به آن پرداخته میشود
نکاتی که در مشاوره خیانت همسر به افراد گوش زد میشود فقط در مورد نحوه برخورد با خیانت نیست . مثلا آموزش هایی در مورد نشانه های خیانت همسر ، تاثیر دور بودن زن و شوهر از هم یا راه برخورد با خیانت همسر را برای زوجین در نظر گرفته میشود . این آموزش ها میتواند تاثیر بسیار زیادی در رابطه زناشویی زوجین در جهت جلوگیری از وقوع خیانت داشته باشد . در بعد دببگری از خدمات این رشته به نکته ای برمیخوریم به نام قضاوت . بعضی از زنان وقتی حدس میزنند که خیانتی متوجه زندگی آنها شده است کنترل اوضاع را از دست میدهند . وقتی زنی در این شرایط نتواند هیجان های خود را کنترل کند ممکن است شروع به پرخاشگری به شوهرش را در دستور کار قرار دهد .  اما اگر قضاوت اشتباهی رخ داده باشد و ثابت شود که زن اشتباه کرده عاقب خوبی در انتظار رابطه زوج نخواهد بود .
بیشتر بخوانید: نشانه های بی میلی زن به مرد چیست ؟
جلوگیری از قضاوت نادرست
در بالا به این نکته پرداختیم که گاهی عدم اطلاعات و پختگی کافی در برخورد با موضوع خیانت میتواند عواقب ناخوشایندی را برای آینده زوجین رقم بزند . در مشاوره خیانت زناشویی به این نکته اشاره میشود که دلسردی حاصل از قضاوت زن و بی اعتمادی او نسبت به شوهرش می تواند خود علت خیانت همسر باشد . پرداختن به عاقبت خیانت به همسر نیز از دیگر مواردی است که این شاخه از روانشناسی برای افراد دنبال کننده و جویای اطلاعات به ارمغان آورده است . ممکن است بعضی افراد با توجه به این موضوع که چه خطرات و آسیب هایی میتواند در صورت بروز خیانت خود و خانواده را تهدید کندند ، اگر به هر دلیلی  قصد أین کار را داشته باشند از تصمیم خود منصرف شود . بهترین راه مطمئن شدن در مورد وقوع خیانت و اطمینان از شک موجود نیز استفاده از راهنمایی‌های.مشاور میباشد .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی خیانت
تحقیر کردن شوهر
یکی دیگر از عواملی که باعث مبشود یک مرد به خیانت فکر کند و به سمت یک زن دیگر جذب شود ، نوع برخورد زن با مرد است . روانشناسی خیانت به این موضوع اینگونه نگاه میکند که اگر شما بخواهید همسر خود را از نیازهایی که مربوط و مختص جنس خودش است محکوم کنید قطعا اورا سرخورده خواهید یافت . اگر در رابطه جای زن و مرد عوض شود و مدیریت رابطه و در کل زندگی  در دست زن باشد و مرد نتواند نقش خودش را ایفا کند مرد دچار نوعی سرکوب میشود . زنانی که با لحن بدی با همسر خود رفتار میکنند و اللخصوص عادت به تحقیر او در جمع ها دارند قطعا باید خود را برای این مسئله آماده کنند . مردی که نیاز به حفظ غرور ارضای کامل نشود قطعا به اولین نشانه های مثبت در این باره که از سمت زنی ببیند متمایل خواهد شد .
سردی در روابط کلامی
گفتیم که سردی در روابط زناشویی از مهمترین محرک های متمایل شدن افراد به سمت ارضای نیازهای خود در رابطه‌ فرازناشویی میباشد . یکی از أنواع سردی در رابطه‌ ، عدم کیفیت لازم در هم صحبتی با یکدیگر میباشد . بعضی از زنان به روانشناسی مراجعه میکنند با این سوال و ذهنیت که بهترین واکنش در مقابل خیانت همسر چیست ؟ . آنها باید بدانند که بهتر است قبل از وقوع اتفاق مشاوره خانواده و روانشناسی را به عنوان یک منبع آگاهی و اطلاعات در برنامه زندگی خود قرار دهند . با این کار و با این نوع پیشگیری ازین اتفاق بد برای خانواده خد جلوگیری میکنند . روانشناسی به خانمها توصیه میکند که حرف زدن با همسرتان را به هیچ وجه دست کم نگیرید .  هر چقدر که زوجین با یکدیگر حرف مشترک داشته باشند رابطه گرم تری خواهند داشت .
بیشتر بخوانید: درباره نشانه های بی میلی مرد به زن چه میدانید
سردی در روابط غیرکلامی
روابط غیر کلامی نیز به همان اندازه که ارتباط زبانی پیوند زن و شوهر را قوی و محک میکند میتواند تاثیر گذار باشد . زوجین و به خصوص زوج های جوان و کم تجربه تر باید بدانند که همیشه فقط با ابزار حرف و سخن و زبان نباید با همسر خود ارتباط برقرار کنند . مردها قطعا به نگاه های محبت آمیز ، در آغوش گرفته شدن و نوازش و بوسیده شدن برای آرامش روحی نیازمند هستند . أین تفکر غلط است که افراد فکر میکنند چون مردان روحیه محکم تری دارند به نوازش احتیاج ندارند .
اگر زن از این نظر نیز مرد را تامین نکند مرد دچار یک نوع خلأ عاطفی میشود که برایش بسیار جدی خواهد بود . گاهی کافیست که این جای خالی توسط زنی دیگر پر شود . چون ارضای این نیاز تجربه جدیدی برای مرد است قطعا احتمال میرود که خدمات دیگر همسر خودش را نادیده بگیرد و به او خیانت کند .
بیشتر بخوانید: چگونگی برخورد با زن خیانتکار
سندروم آشیانه خالی دلیل خیانت در سنین بالا
گاهی زوجین از همان ابتدای زندگی با یکدیگر مشکل دارند و مثلا بعد از سه سال به بن بست میرسند . اما به هر دلیلی نمی خواهند یانمیتوانند از یکدیگر جدا شوند . ترس از آینده فرزندان معمولا شایع ترین علت جدا نشدن مرد و زن میباشد . در این حالت مرد و زن تصمیم میگیرند که با یکدیگر بمانند تا بچه‌ها آسیب نخورند . در این حالت در واقع رابطه زناشویی زوجین تبدیل به هم خانه بودن میشود .
حتی شاید دو طرف نیازهای اساسی یکدیگر را مانند نیاز جنسی یا مالی به خوبی برآورده کنند ولی دیگر تمایلی از نظر فکری و روحی به طرف مقابل ندارند . بعد از آنکه بچها مستقل شدند مرد خود را از زیر بار مسئولیت سنگینی خلاص میکند و دنبال جبران نداشته هایش میرود . اینگونه مبشود که میبینیم مردی که حالا مثلا شصت سال سن دارد با دختران و زنان ۲۵تا ۳۵سال رابطه برقرار میکند . البته این در مورد زنان نیز صدق میکند .
بعد از وقوع خیانت
تا اینجا به عواملی که باعث به وجود آمدن خیانت از سمت مرد میشود اشاره کردیم . به برخی از نشانه های خیانت مردان به زنان نیز پرداختیم و نکاتی را بیان کردیم که میتواند مانع بروز خیانت شود . اما اگر خیانت به هر عنوان روی داد بهترین برخورد با این موضوع چیست ؟ روانشناسی خیانت جواب های خوبی برای سوالات مشابه این دارد. . مثلا بعضی از زنان به مشاور مراجعه میکنند و میپرسند چگونه خیانت همسرم را ببخشم یا چگونه خیانت را جبران کنیم که طرف مقابل از کرده خود پشیمان شود . در این مورد باید گفت که قطعا برخورد ما با خیانت همسران باید متناسب با نوع و سطح خیانت انجام شده باشد و همه خیانت ها نابخشودنی نیستند . در مورد اعتماد به همسر بعد از خیانت نیز این مسئله صدق میکند . گاهی اوقات مرد میتواند اعتماد از دست رفته را به مرور زمان به دست بیاورد .
بیشتر بخوانید: نشانه های خیانت زنان به شوهر چیست؟
خدمات مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .
در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خیانت به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
منبع:  Betrayed women reveal the signs that their partners were …
 برای مشاوره در زمینه نشانه های خیانت مردان به زنان چیست ؟
از مشاورین مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه از طریق تلفن ثابت
با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۸:۳۱ توسط:مشاور موضوع: نظرات (0)